4 Temmuz 2012 Çarşamba

Yeni Kitaplar ve Özge'ce Şeyler :)

 Herkese merhabalar :)
Geçen gün bir fırsat bulup aldığım kitaplarımdan bahsedeceğim birazcık :)
Kalbimin Sahibisin, Deeanne Gist'in yazdığı ve okuyacağım ikinci kitap. Raflara bakarken tam önüme düştü yani :) Yazarın tarzını sevdiğim için hemen aldım :)
Vahşi Adalet, deli gibi korkuyorum her şeyden ama iyi bir gerilim romanına da hayır diyemiyorum. Kitapla ilgili yorumları okumuştum o yüzden aldım onu da :)
La Sonsuzluk Hecesi, Adem ile Havva'dan başlıyor ve devam ediyor. Açıkçası uzun süredir istediğim ama bir türlü fırsat bulup alamadığım bir kitaptı. Sadece kitap değil de yazar olarak da düşünürsek bütün eserlerini okuma istiyorum. Çok çok mükemmel bir dili, anlatımı var Nazan Bekiroğlu'nun, okuyacağım ve tanıtımını yapacağım günler için sabırsızlanıyorum. Ayrıca da beni Nazan Bekiroğlu'yla tanıştırdığı için Demet Abla'ma kocamannnn teşekkür ediyorum :)
Güle Güle, arka kapak yazısını beğenerek aldım. Eğlenceli bir kitaba benziyor, bakacağız :)


Gelelim kitaplarıma ve okurken yapmayı sevdiğim şeylere:

 Kitaplarıma adımı yazmak vazgeçilmez benim için. Çok ama çok sevdiğim hatta takıntılı olduğum bir konu neredeyse. Eve gelir gelmez ismimi yazar öyle koyarım yerlerine :) Bir de kimseye veremem öyle kolay kolay çünkü çok değerliler benim için, yıpranmalarını istemiyorum hele ki yapraklarının kopması ciddi üzüntü veriyor bana.



Bazı yayın evleri kitapların kapağında her kitaba özel koparılabilen kitap aralıkları tasarlıyor. Öyle bir kitap aldığımda bayılıyorum. Nedeni ne tam olarak anlayamıyorum ama kitabım bittiğinde aralığı ilk sayfaya koyup dolaba kaldırmak çok keyif veriyor bana, hatta çocuklar gibi seviniyorum bile diyebilirim :)



Kitap okurken yapmaktan hoşlandığım şeylerden biri kahve içmek. Kahve benim vazgeçilmezim, gün içinde mutlaka içerim sütlü ve şekerli kahve ama yanında kitap da varsa soyulmuyor gerçekten :)

Okurken not almayı da çok seviyorum mesela. Bazı arkadaşlarım elimde kalemi görünce bakıyorlar bana 'Ne yapıyorsun sen?' der gibi ama seviyorum ben. Ama kitabın üzerine yazmıyorum, post-it kullanıyorum genelde.
Peki siz neler yapmaktan hoşlanıyorsunuz okurken?






Sevgiler :)
Bu arada hepimizin Berat Kandili mübarek olsun :)

4 yorum:

  1. ben altını çizerim.


    Görüşmek üzere
    http://www.bakbuharika.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bazen altını çiziyorum, yapacak yorum bulamadığımda :) Sevgiler :)

      Sil
  2. Kesinlikle bende alır almaz adım soyadımla beraber aldığım tarihi yazarım, tüyap kitap fuarında imza günü varsa yazarın gider imzalatırım, mutlaka sessiz bir ortam olması gerekir okurken cep telefonumu bile sessize alır yada kapatırım çay ve kahve ikisinden biri olur veeee tek başıma kalmayı çok severim okurken hiçbirşey bölmesin hiçbirşey aramıza girmesin.Ve hepsinin arasında kitap arası mutlaka olur. Okumak için benden kitap isteyen arkadaşlarım benim için ne kadar değerli olduklarını bildiklerinden dikkatli davranırlar. Bir gün tek hayalim büyük bir evim olursa bir odasını yerden tavana kütüphane yaptırıp kitaplarımı belli bir düzende yerleştirmek olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben de, ben deeee :) Hatta şuan kardeşimle paylaştığım odada bile bir kitap köşesi yapmak istiyorum ama odamız küçük biraz, artık kısmetse kendi evime :) inşallahhhh =D

      Kitaplarımı da kimseye veremem ben aynı şekilde, bir şey olacak, sayfaları kopacak diye aklım çıkar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...