19 Ekim 2012 Cuma

Hocam.com =)

  Bilenler bilir, üniversiteli gençlik için bir site var. Evvet, sadece üniversiteliler üye olabiliyor bu siteye. Bilgilerinizi dolduruyorsunuz ve üyelik işlemini tamamlayıp onay mailini bekliyorsunuz. Beklerken de boş durmayıp, onay bekleyen sırası baya kalabalık, benim gibi sıraya kaynak yapmak isterseniz, güzel bir post hazırlıyorsunuz.

Evet efendim, gelelim hocam.com'un ne olduğuna. Üniversiteli öğrencilerin bir çok şekilde kullanabileceği bir site hocam.com. İçinde forumlar, videolar, oyunlar, gruplar, etkinlikler, testler ve daha bir çooook şey var. Kişisel bir profil sayfası da var tabi ki. Aslında facebook'a benzediğini söyleyebiliriz, ama burada sadece üniversiteliler bulunabiliyor. Ben bir göz attım çok eğlenceli gözüküyordu =) sizin de göz atmanızı tavsiye ederim eğer üniversiteliyseniz. Yukarıda gördüğünüz resimler de site için hazırlanmış resimler, ben bir kaç tane buldum eminim daha çok vardır =)

Bütün bunlar çok güzel, postun da neredeyse %75'ini yazdım, şimdi de neden hocam.com'a üye olmak istediğimi yazayım. Sadece üniversitelilerin bulunması bir kere ilk cazip neden ve aynı bölümde olduğum farklı üniversitelerdeki insanlarla tanışmak da çok güzel başka bir neden olabilir. Sadece aynı bölümde olduğum insanlar değil tabi ki, farklı bölümlerle de tanışabilirim.


Ayy çok güzelmiş diyorsanız eğer hemen buradan siteye girin ve inceleyin. Ve eğer üniversite öğrencisiyseniz hemen üye olunnn =))






Dipnotçuk: Çekiliş sonucunu yarın duyuracağım inşallah =)

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...