5 Haziran 2012 Salı

Takı Panosu :)

   Uzun bir aradan sonra merhabalar :)
Önceki yazılarımdan birinde küpelerimi koyduğum mavi sepeti göstermiştim, kullanımında zorluklar yaşadığım için daha güzel bir fikir gelmişti aklıma ama bir türlü fırsat bulup uygulayamamıştım. Nihayet uyguladım ve şu an sonuçtan çok memnunum. Aslında ben bunun eski bir çerçeveyle yapılanını daha çok beğenmiştim de üşengeç olmak çok kötü bir şey :))

  Gelelim panomuza... Bunu 3 yıl önce falan annem duvarlara bir şeyler yapıştırmama çok kızıyor diye almıştım da kullanmadım çünkü bana göre çok küçüktü, büyük şeyleri seviyorum ben genel olarak ... Geçenlerde temizlik yaparken bir köşeden bu çıktı ve hemen çerçeve fikrini buna uygulamaya karar verdim. Alt kısmına yarımşar santim aralıklarla nokta koyup noktaları belirginleştirdim. Kurşun kalemle çizdiğim için de silince iz kalmadı. Yarımşar santim belirlemiştim aralıkları ama çok fazla kolye kullanmadığım için o kadar deliğe ihtiyacım olmadı ve 1'er santim aralıklı yapmaya karar verdim. Kolyelerle ilgili kısmı bir kaç parmak ezilmesiyle atlattıktan sonra küpelerle ilgili kısma geçtim. Küpeleri asmak için hazır dantel kullandım. Dantelle pano arasında biraz boşluk kalması için çivilere 3 tane beyaz inci boncuk geçirdim öyle çaktım. Aradaki mesafe küpelerin arkasının panoya takılmasına engel oldu, alırken, yerine koyarken çok daha rahat. Bir de duvara astığım için beyaz organze kurdeleden askı yaptım, bağlama yerleri belli olmasın diye de fiyonk diktim :)

Sevgiler...
Özge...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...