26 Mayıs 2012 Cumartesi

Yeni Bir Başlangıç: Özge'ce Her Şey :)

Uzun zamandır bir şeyler yapmıyorum, öyle olunca da  bir paylaşımda bulunamıyorum. O yüzden karar verdim sadece yaptıklarımı değil de okuduklarımı, gezdiklerimi, gördüklerimi de yazayım... Bir de ufak tefek bir şeyler karalıyorum, yeterince cesaret edersem onları da beğeninize sunabilirim :)

Aslında bugün küpe ve kolyelerim için mantar panodan çok kullanışlı bir 'takılık' yaptım :) Ah bu tanım çok saçma oldu ama aklıma başka bir şey gelmedi şu an... Onun fotoğraflarını çekmeyi bitirdiğimde yayınlayacağım inşallah :)

Bu gece için son olarak hava durumundan şikayet etmek istiyorum. Neredeyse hazirana gireceğiz ve ben çok hastayım. Salı gününden beri kendime gelemedim... Nasıl bir bahar oldu anlamadım, aslında bahar olmadı diyebiliriz...

İyi geceler...
Özge...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...