24 Şubat 2012 Cuma

Bir yerden başlamak lazım...

     Evettt, bir hevesle açıp kenara koyduğum sayfama birazcık ilgi göstermeye karar verdim. Bakalım neler olacak, hayırlısı diyelim...



     İlk olarak bugün kuzenimi sürükleye sürükleye götürdüğüm Moda Çarşısı'ndaki boncukçudan aldıklarımı göstermek istiyorum. Dükkanın adı aklımda değil, zira içeri girince kendimi kaybediyorum. Neyse efendim çok güzel kolye uçları, kolye için zincir, yüzük yapmak için de yüzük halkası ve uzun zamandır istediğim misinayı aldım. Her ne kadar öğrenci bütçeme biraz darbe gelse de memnunum ne yapalım :))


     Bir de uzun zamandır örmek istediğim bir şey vardı ona başladım bugün. Kulaklarımı ve alnımı örtmesi için en kısa zamanda biter inşallah da hemen eklerim onu da...






    Şimdi 'Durdun durdun da, niye blog işine merak saldın?' derseniz, bilgisayarın karşısında boş boş oturup çok vakit kaybettiğimi fark ettim ve hem vaktimi değerlendirmek hem yeni bir uğraş hem de yeni bir sorumluluk olsun diye başladım bakalım...

Sevgiler :))

3 yorum:

  1. Moda çarşısındaki boncukçuda çok güzel malzemeler vardır,birde ulusta suluhan da malzeme boldur ve fiyat olarak daha ucuzdur.Çıkrıkçılar yokuşuna doğru hobi malzemesi satan mağazalar vardır,çeşit çoktur ,evet sevgili Özge bloğuma hoşgeldin,bende hoşbuldum:)) kolay gelsin sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. ahh ahh ankarayı özlememin bir sebebi de bu güzel çarşılar bloğunda yaptıklarını görmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  3. Nuraycatasarımlar: Evet orayı halam da söylemişti ama henüz gitmek nasip olmadı en kısa zamanda inşallah diyorum. Ayrıca ben de hoşbuldum ve sen de hoşgeldin bloğuma :) Umarım sık sık keyifli paylaşımlarla bir arada oluruz :))

    Mutlu Anne: Ankara'da yaşamanın avantajları gerçekten :) çok mekan bulabiliriz biraz ararsak :) inşallah keyifli paylaşımlarla birlikte oluruz :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...