3 Ağustos 2011 Çarşamba

Sabah sabah :))

''Hiç öyle kabarmış feminist duygularım falan yoktur.
Ben kendime yeterim,
Kimseye ihtiyacım yok,
Tek taşımı kendim alırım,
Her işi yaparım,
Zaten bozulan musluğu da kendim tamir ederim falan.
Hiç uğraşamam.
Bunlar gereksiz güç gösterileridir.
Evet, ben kendime yeterim, kimseye ihtiyacım olmaz, tek taşımı da gider alırım ama musluk tamir edemem mesela :)
Şaka bir yana,
Belki de masal odaklı bir kadın olduğumdan,
Ben erkeklerin kadınları kurtarmalarını severim.
Bir erkeğe zayıf düşmeyi de severim.
Bir erkeğe yenilmeyi de severim.
Bir erkeğin beni korumasını da severim.
Bir erkeğin bana sözünü dinletmesini de severim.
Bir kadın olarak asla haklarımdan taviz vermem,
Her platformda eşitliğe inanırım,
Kadınlarla ilgili her meselede aslan kesilirim ama
Aşk söz konusu olunca erkek enerjisini hissetmeyi severim.
E o da olmasa,
Güç odaklı bir dünyada kadın olduğumuzu bile unutur gideriz maazallah!
Aşkta, erkeğin kadından bir adım önde olmasını bu sebeple hiç tartışmasız kabul ederim.
Aşık olduğum sürece tabi :)''

Off off duygularıma tercüman mı oldu bu yazı sanki? Evet evet kesinlikle oldu :D Her ne kadar feminist bir insan olsam da valla bayıldım bu yazıya.. Çünkü gerçekten aşk kelimelerin yetersiz kaldığı birşeyken O'nun bir adım önde olmasını kabul ettirebiliyor. :)
 (Mühim not: Ben tamir ederim musluk problem değil :D )
Yazının tamamı için : http://www.gazetesiz.com.tr/makaleler/yasemin-pulat/ey-tanrim-bana-bir-kerim-120060.html  ( Kadın da Kerimci :D )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...