1 Nisan 2012 Pazar

Örgü Küpeler :)

Bir pazar gününden herkese merhaba :)
Geçen hafta yaptığım ama tembellikten bir türlü fotoğrafını çekip yayınlayamadığım küpelerle geldim.

 Efendimmm, bu küpeler gayet dantel motifinden oluşturulmuş şeylerdir. Kalın bir iple on zincir çekerek başladım ve dolgular yaparak tamamladım motifi. Sonra da metal halka ve küpe ucuyla hazır hale getirdim. Aslında daha canlı bir renk olsaydı daha güzel olurdu ama benim elimde bir tek kahverengi vardı.
 Bir de geçen günlerde aldığım halka küpeler var. Onların etrafını da sanki dantel halkasıymış gibi kapladım. Çok sıkı ördüğüm için tığı zincirlerin içinden geçirip de istediğim gibi bir model elde edemedim. Siz biraz daha bol örerseniz daha rahat istediğiniz modeli oluşturursunuz. Sonra zincir çeke çeke böyle bir model oluşturdum. Çok beğendi herkes. Daha nicelerini yaparım inşallah.

İyi günler,
Sevgiler...
Özge...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...